zaterdag 25 oktober 2014

Challenge #56 Sketch


Vorige week zaterdag zat ik in Brussel op de Stampin' Up! Convention. Wat een geweldige tijd hebben we gehad. Dat is alweer een week geleden. De tijd vliegt. Zo hard dat onze dochter morgen alweer 9 jaar word. Maar genoeg over mijn leven, het is dus weer zaterdag en we hebben weer een gave challenge voor jullie. Laat de Sketch even op je inwerken, net als de inspiratie van ons designteam en doe mee!

A week ago I was in Brussels attending the Stampin' Up! Convention. We had the best time ever. It's been a week allready! Time flies. And it flies by so quick that our daughter turns 9 tomorrow. Okay, enough about my life, it's Saturday again and we have another great challenge for you. Take a long look at the sketch and the inspiration of our desingteam and join in.

Miranda Mols

Sketch gemaakt door Ellen
A sketch made by Ellen



Gastdesigner Evy:

Ellen:

Ellen 2




Sientje

Anita

Anja


En de sponsor van deze challenge....
Sponsor of this challenge

Hee, dat ben ik dus!
De prijs is nog een verrassing, maar het is in ieder geval iets leuks van Stampin' Up!
En wil je meer, bij mij kun je ook alle Stampin' Up! prducten bestellen. Vraag gerust een catalogus aan! 

Hey, that's me! 
The prize is still a surprise but it will be something great from Stampin' Up!
If you want more, you can order your Stampin' Up! supplies from me.

Veel succes!
Good Luck!

Meedoen kan tot 7 november 21.00 uur
Join in till November 7 9.00 pm




10 opmerkingen:

  1. Miranda kun/wil jij de foute inzending van mij.....(nr 2 onder aan de challenge/niet 3 ) verwijderen voor me.
    t Lukt mij niet....
    Alvast bedankt
    gr. Con

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch! Zo veel mogelijkheden... Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous sketch! And wonderful DT projects x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moest even nadenken, maar ben erg tevreden over het resultaat. Leuke sketch!! fijne zondag, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sketch! Was weer een echte challenge voor me!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your sketch...please take a look at my second card on my Link because I forgot to mention which card is for your challenge...I can not deleted my Link also please look at the second card..Lovely DT cards too...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great sketch. Loving your challenges and the CAS requirement.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke sketch en doe graag mee en heb net mijn kaart geplaatst
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen