zaterdag 23 augustus 2014

Winners challenge #50


Hello everyone, new saturday, new winners.
Chosen by mister Random.

So first our top 3.

Goedemorgen allemaal, zaterdag alweer, tijd voor de winnaars van challenge nummer 50.
Vanwege de vakantie tijd gekozen door mister random.

Eerst de top 3.

1 - Gerrina


Gerrina, please contact me, you win the opportunity to be our guest designer for one of our following challenge

Gerrina wil je contact  met me opnemen? Je mag gastdesigner zijn voor een van onze volgende uitdagingen. 





And our Crazy for CAS winner this time is

En onze Crazy for CAS winnaar deze keer is 



Lia please contact me, so I can send you your price. 

Lia neem even contact met mij op zodat je je prijs in ontvangst kan nemen 


8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie schitterende kaarten!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn; Top 3! Leuk! Ook de anderen gefeliciteerd! Het mailtje volgt later vandaag Sientje. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd allemaal...heel leuke kaartjes!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat mijn kaart gewonnen heeft! Ik vind het maken can CAS kaarten best wel moeilijk dus ik ben er dubbel blij mee!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd winnaars en top 3 met jullie prachtige kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Lia en ook de top 3 dames

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk dat ik bij de top 3 hoor!! Alle andere dames ook nog gefeliciteerd!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow...in de top 3...hartelijk dank! gefeliciteerd iedereen!!
    Lia, veel plezier met je prijs!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen