zaterdag 9 augustus 2014

Winners challenge #49

Hello everyone,  hope you all are still enjoying the summer break. Here we will have our last week vacation before the children are going back to school. But before that we have some winners to announce.
Chosen by mister Random.

So first our top 3.

Goedemorgen allemaal, hopelijk genieten jullie allemaal nog lekker van de vakantie. Hier nog een weekje en dan begint voor ons het schoolritme weer. Maar eerst nog een paar winnaars.
Vanwege de vakantie tijd gekozen door mister random.

Eerst de top 3.

1 - Judith


Judith, please contact me, you win the opportunity to be our guest designer for one of our following challenge

Judith wil je contact  met me opnemen? Je mag gastdesigner zijn voor een van onze volgende uitdagingen. 





And our Crazy for CAS winner this time is

En onze Crazy for CAS winnaar deze keer is 



Ingrid please contact me, so I can send you your price. 

Ingrid neem even contact met mij op zodat je je prijs in ontvangst kan nemen 

There is still time to play with our current challenge. You can link up your creation until friday August the 15th 8PM

Er is nog steeds tijd om mee te doen met onze huidige challenge. Je hebt nog tot vrijdag 15 augustus
20:00 om je inzending in te sturen.

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat ik in de top drie zit met mijn kaartje! Gefeliciteerd voor de rest!

    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen