zaterdag 26 juli 2014

Winners challenge #48 Butterflies


Hello everyone, sorry a bit later than normally, so without further ado  here are the winners winners. Chosen by mister Random.

So first our top 3.

Goedemiddag allemaal, sorry we zijn deze keer wat later dan gebruikelijk.  
Dus steek ik maar gelijk van wal met de bekendmaking van de winnaars van onze vlinderchallenge. 
Vanwege de vakantie tijd gekozen door mister random.

Eerst de top 3.

1 - Christine


Christine, please contact me, you win the opportunity to be our guest designer for one of our following challenge

Christine wil je contact  met me opnemen? Je mag gastdesigner zijn voor een van onze volgende uitdagingen. 





And our Crazy for CAS winner this time is

En onze Crazy for CAS winnaar deze keer is 



Anita please contact me, so I can send you your price. 

Anita neem even contact met mij op zodat je je prijs in ontvangst kan nemen 

There is still time to play with our current challenge. You can link up your creation until friday August the first 8PM

Er is nog steeds tijd om mee te doen met onze huidige challenge. Je hebt nog tot vrijdag 1 augustus
20:00 om je inzending in te sturen.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd aan iedereen, het zijn mooie kaartjes.
    Groetjes, Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat gaaf dat ik gewonnen heb.
    Dankjewel.
    Ik ga snel mIlen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen