zaterdag 5 juli 2014

Challenge #48 Butterflies


Another two weeks have passed, so we have a new challenge
for you! Today is the first day, for a part of Holland, of the
summer vacation. For those lucky ones: have a great vacation
and enjoy it! We hope you will find the time to participate in
this challenge! BUTTERFLIES!!

Alweer zijn er twee weken voorbij, dus hebben we weer een
nieuwe challenge voor jullie! Vandaag is de eerste dag van de
zomervakantie, voor een gedeelte van ons landje. Voor de
gelukkigen onder ons: een hele fijne vakantie en geniet ervan!
We hopen dat je nog wat tijd over hebt om mee te doen met 
deze challenge! VLINDERS!!

The sponsor is/En dit is de sponsor:

Creabest with a giftvoucher from 15 euros

Creabest met een kadobon van 15 euro



The Design Team has made beautiful inspiration cards.
So very different, so pick your own favorite and join us!! And din't forget to make it CAS.

Het Design Team heeft prachtige inspiratiekaarten 
gemaakt. Heel verschillend, dus kies je favoriet en doe mee!! En niet vergeten om de kaart lekker CAS te houden

 Marleen (guest designer winner challenge #43)


Nelleke (guest designer winner challenge #44)


Ellen


Anita


Anja;








Sientje


You can link up your creation until friday july the 18th 8PM

Je kunt je creatie linken tot vrijdag 18 juli 20:00


16 opmerkingen:

  1. Dames, de voorbeelden zijn weer TOP !!!
    En ohhhh... vlinders.... leuk leuk leuk...
    Ik ga weer proberen om mee te doen, want
    vlinders op kaarten doen t altijd goed, voor
    elke gelegenheid kan je vlinders wel gebruiken.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie dat ik de spits af mag bijten. Mooie voorbeelden van het DT-team

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super inspiratiekaarten weer! Heerlijk weer eens vlinders...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge. Tijd om weer eens mee te doen dus.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. idd een leuke challenges met vlinders!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello,

    I like cards with butterflies ;-))

    Groetjes

    Nicole G.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er zijn weer ontzettend mooie kaarten gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke opdracht en prachtige voorbeeldkaarten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Top! Heerlijk challenge!
    Prachtige inspirerende voorbeelden!
    Mijn creatie staat er inmiddels ook bij!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Another great challenge--amazing DT work!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige voorbeelden en wat een leuke vrolijke challenge!!!
    Ik kom graag langs met mijn kaartje om een gokje te wagen...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb dit keer mee voor het eerst meegedaan! Leuke Challenge!
    Groetjes,
    Marcita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn eerste link klopte niet vandaar een 2e link

      Verwijderen
  13. Hi, Great DT cards, I can't seem to add my link-can you add it for me or advise me how to do it.
    My name is Sandie and my link is
    http://sandiesandie16.blogspot.co.uk/2014/07/inspired-by-many.html

    Thanks x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie voorbeeldkaarten, doe voor de eerste keer mee. De laatste tijd ben ik in de ban van stempelen en van CAS dus deze challenge blog is ideaal voor mij. Ik wil ook graag alle andere deelnemers succes wensen. Groetjes, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke voorbeeldkaartjes weer van DT team,
    mijn kaart met vlinders staat erbij hoor !!
    Veel plezier en fijne vakantie !!

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen