zaterdag 28 juni 2014

Winners Chalenge #46 Sketch


Goodmorning all. A new saturday so time to announce some winners. This time we have more winners than usually because we have some shared places in our top 3.

Goedemorgen allemaal, het is alweer zaterdag dus tijd voor winnaars. Deze keer een wel heel bijzondere uitslag met meer winnaars dan gebruikelijk omdat we een aantal dubbele winnaars hebben deze keer.

So we start we a shared first place in our top 3

We beginnen onze top drie met een gedeelde eerste plaats





Anita and Judith, please contact me, both of you win the opportunity to be our guest designer for one of our following challenge


Nelleke wil je contact met me opnemen? Jullie beiden mogen gastdesigner zijn voor een van onze volgende uitdagingen. 

The second winner is 

op de tweede plaats 



And the third place is also a shared place for 

En ook een gedeelde derde plek voor 



and Cynthia


And our Crazy for CAS winner this week is

En onze Crazy for CAS winnaar deze week is



Chantal please contact me, so our sponsor can send you your price. 

Chantal neem even contact met mij op zodat je je prijs in ontvangst kan nemen 


There is still time to play with our current challenge. You can link up your creation until friday july the 4th 8PM

Er is nog steeds tijd om mee te doen met onze huidige challenge. Je hebt nog tot vrijdag 4 juli 20:00 om je inzending in te sturen.

5 opmerkingen:

  1. Hé dank jullie wel voor de top 3 plek! Erg leuk. Gefeliciteerd ook voor de andere dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I don't understand. It's been the third time I try to leave a comment. I hope this one will be the good one; I said thanks a lot for this first place. I'm very pleased and honoured. All the cards were fabulous.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net terug van een paar heerlijke dagen weg, ontdek ik met mijn kaart in de top drie te zijn beland. Wat leuk, bedankt! Ik zal gauw een mailtje sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat een winnaars. Leuk dat ik op de gedeelde 3e plek ben geëindigd. Alle andere winnaars gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen