zaterdag 7 juni 2014

Challenge #46 Sketch


Goodmorning every one, it is saturday again and that means that we have a new great challenge for you.

Goedemorgen allemaal, het is alweer zaterdag en dat betekend dat we opnieuw een leuke uitdaging hebben voor jullie. 


Sponsored by MadebyMaly

Gesponsord door MadebyMaly




With this great price to win

Met deze superleuke prijs 


This time we have a sketch for you. And as usually you can flip the sketch or rotate. As long as we can recognize the sketch and your creation is CAS.

 Deze keer hebben we een sketch. En net als altijd mag je de sketch draaien, spiegelen, op zijn kop of op zijn zij, maakt niet uit, zolang we de sketch maar duidelijk kunnen herkennen en zolang je creatie CAS is. 


Lets take a look at the beautiful creations made by our great design team.

Het design team heeft weer mooie voorbeelden voor jullie gemaakt.





Sientje



Gerdine


Anita


You can link up your creation until friday June the 20th 8PM

Je kunt je creatie tot vrijdag 20 juni 20:00 linken.


14 opmerkingen:

  1. Erg leuke sketch en wat geweldige voorbeelden hebben jullie gemaakt!!! Heerlijk al die inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk werken met een schets, en die voorbeelden geven je weer inspiratie. Leuk! fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I've just discovered your blog and I love the last sketch, so I've created a card . Yours are absolutely gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kaartje geplaatst maar dit bericht heeft geen titel, groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi I've linked up my card just now. Great sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitdaging. Ik heb een linkje toegevoegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat ik het goed heb gedaan, Leuke challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelijk geïnspireerd toen ik de schets zag, én het vb. van Gerdine, dus doorgeklikt naar dit blog, en toen zag ik nog meer mooie vb., leuk!! dus "moest" ik mee doen ;-) Bij deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zaterdagochtend de leuke sketch gezien en direct Bij Oma Dee tijdens de Creative SaturDEE een kaart gemaakt (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This Linky is a bit dodgey as it too took me 7 or 8 times to get the enter button to accept the link. Not sure if it's you or me. Anyway I did it in the end! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I was given the heads up that this sketch was so close to the CASE Study sketch and that I should enter my card here as well....I decided to check it out and sure enough the sketches are very close!! So lucky me....I found another fun place to play along!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke sketch met mooie voorbeeldkaarten.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vond dit een leuke sketch, ga zo door DT-team!
    groetjes,
    Coby

    BeantwoordenVerwijderen