zaterdag 17 mei 2014

Winners challenge #43 Inspirationpicture


Good Morning all, saturday morning again and time to announce some winners. So first our top 3.

Goedemorgen allemaal, alweer een nieuwe zaterdagochtend dus tijd voor de bekendmaking van de winnaars van de inspiratie uitdaging. Eerst de top 3.



Sabine, please contact me, you win the opportunity to be our guest designer for one of our following challenge

Sabine wil je contact met me opnemen? Je mag gastdesigner zijn voor een van onze volgende uitdagingen. 

2 - Myrna


3 - Josje


Our Crazy for CAS winner this time is

Onze Crazy for CAS winnaar deze keer is 



Krista please contact me, so I can send you your price. 

Krista neem even contact met mij op dan kan ik je je prijs toesturen

There is still time to play with our current challenge. You can link up your creation until friday may the 23rd 8PM

Er is nog steeds tijd om mee te doen met onze huidige challenge. Je hebt nog tot vrijdag  23 mei 20:00 om je inzending in te sturen.

1 opmerking:

  1. Thank you for selecting my card a a top 3. I really enjoyed participating in your challenge.
    -Myrna

    BeantwoordenVerwijderen