zaterdag 3 mei 2014

Winners challenge #41

Goodmorning all. Hope you are all enjoyed the easter weekend and a couple days free from work and or school. Today is time to announce the winners from our easter challenge. Seen some really beautiful cards But unfortunately we have only 3 winners and 1 Crazy for CAS winner otherwise you will all be winners. 

 Goedemorgen iedereen, ik hoop dat jullie allemaal een fijn paaswekend hebben gehad en ook hebben kunnen genieten van een paar vrije dagen.
Vandaag maak ik jullie de winnaars bekend van onze paas wedstrijd. En wat hebben we ook deze keer weer veel mooie kaarten voorbij zien komen. Maar helaas hebben we alleen maar een top drie en maar 1 Crazy for CAS winnaar want anders waren jullie allemaal winnaars. 



Julie please contact me, you win the opportunity to be our guest designer for one of our following challenge

Julie wil je contact met me opnemen? Je mag gastdesigner zijn voor een van onze volgende uitdagingen. 

A shared second place for 



And Ingrid




And our Crazy for CAS winner this time is

En de Crazy for CAS winnaar deze keer is



Toni please contact me, so I can send you your price. 

Toni neem even contact met mij op dan kan ik je je prijs toesturen

There is still time to play with our current challenge. You can link up your creation until friday may the 9th 8PM

Er is nog steeds tijd om mee te doen met onze huidige challenge. Je hebt nog tot vrijdag  9 mei 20:00 om je inzending in te sturen.

3 opmerkingen:

  1. Thanks so much for picking my little card in the top 3 amongst such worthy ladies. Congrats to everyone. I have sent an email re GD. Cheers:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het 'somebunny loves you' kaartje is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congrats to all of the winners!!! Thanks for the honor too.....yay....made my day!! :)

    BeantwoordenVerwijderen