zaterdag 19 april 2014

Winners challenge #41 Colouring


Goodmorning all, it is saturday morning and time for me to announce some winners. As I told earlier it wasn't easy to pick a winner this time, so many beautiful entries. But we did it. 

So here are the winners from our colouring challenge.

Goedemorgen allemaal, zaterdag alweer dus tijd voor mij om een aantal winnaars bekend te maken. Zoals eerder al aangegeven was dit niet echt makkelijk zo ontzettend veel super mooie inzendingen. Maar gelukkig is het weer gelukt.

Dus hier is onze top 3 van de inkleur challenge.

Top 3

1 - Anita


Anita please contact me, you win the opportunity to be our guest designer for one of our following challenge

Anita wil je contact met me opnemen? Je mag gastdesigner zijn voor een van onze volgende uitdagingen. 

2 - Marleen


3 - Tenia


And our Crazy for CAS winner this time is

En de Crazy for CAS winnaar deze keer is



Peggy please contact me, so I can send you your price. A stampset from Stampinback.

Peggy neem even contact met mij op dan kan ik je je Stampinback stempellap toesturen.

There is still time to play with our current challenge. You can link up your creation until friday april the 25th 8PM

Er is nog steeds tijd om mee te doen met onze huidige challenge. Je hebt nog tot vrijdag 25 april 20:00 om je inzending in te sturen.

3 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk dat ik op de 2e plaats sta! Bedankt!!
    Peggy, Tenia en Anita ook van harte gefeliciteerd.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks so much for choosing my card in the Top 3 and for giving me the chance to be a Guest Designer. I'll email you now xx :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congrats to all of the winners and thanks for choosing my card!! Made my day......YAY!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen