zaterdag 29 maart 2014

Challenge #41 Colouring


Goodmorning all, a new saturday and a new challenge. We have seen a lot of beautiful entries last challenge, thank you!

Zaterdagochtend, mooi weer, lekker vroeg uit de veren en met een lekker kopje thee (koffie mag ook hoor) in alle rust de nieuwe uitdaging van Crazy for CAS kijken.  Heerlijk toch dat dat zomaar kan. Super ook om te zien dat we bij onze voorjaarschallenge zoveel vrolijke inzendingen hebben gezien. 

For this challenge we have Stampinback as our sponsor.

Vandaag dus een nieuwe uitdaging met deze keer een oude bekende sponsor, namenlijk Stampinback. 


With a beautiful stamp set as price.

Met een mooie stempellap die wel past bij onze uitdaging deze keer.


This time we challenge you to make a CAS creation with a stamped image which is coloured. You can use the color medium you like the most.

Deze keer dagen we jullie uit om een CAS creatie te maken met een stempelafdrukje die is ingekleurd. Hoe je hem inkleurt mag je helemaal zelf weten. Potloden, markers, krijt, panpastel, verf, inkt een combinatie van mag ook. 

 The ladies from the design team made some beautiful inspiration for you.

Het design team is druk bezig geweest om jullie weer te inspireren met mooie voorbeelden.





Yvonne


Anja;


Sientje



You can link up your creation until friday april the 11 th at 8PM. Dont forget to link you blog post and not your entire blog.

Je kunt je creatie linken tot vrijdag 11 april 20:00. O en vergeet niet om naar je blogbericht te linken. We zien nog regelmatig linken naar het gehele blog waardoor we hele blogs moeten doorspitten. 


12 opmerkingen:

  1. Dat wordt voor mij een echte uitdaging! Ik ben helemaal geen ster in het inkleuren van stempels.
    Ik wil graag nog even wat anders kwijt.
    Het is me opgevallen, dat ik niet altijd een reactie krijg van het DT team. Ik miste dat bij de challenge met de sketch en nu merk ik,dat er op mijn laatste inzending niet wordt gereageerd. Het mooie weer,speelt mss een rol. Ik vind het wel jammer, want ik vind het altijd leuk, om een reactie te lezen.

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We doen ons best om bij iedereen minimaal 1 reactie achter te laten. Maar naast dat we lid zijn van het CFC design team hebben we natuurlijk ook onze gezinnen, werk, familie en andere verplichtingen. Het lukt ons daardoor helaas niet altijd om een reactie bij iedereen achter te laten. Sorry daarvoor. Je inzending wordt wel door ons gezien. Bij het maken van de top 3 gaan we alle inzending nogmaals langs.

      Verwijderen
  2. Leuk, inkleuren. Ik doe het bijna niet maar toevallig had ik net een kaartje op mijn blog gezet waarvan ik de stempelafdruk heb ingekleurd. Deze heb ik nu gelinkt. Ik zie dat ik hier vaker dan één keer mag inzenden. Misschien maak ik dan nog wel een tweede. Groetjes,
    Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sientje,

    Fojn, dat je even reageert, zowel hier als op mijn blog.

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi
    I have tried 5 times to link a post but nothing happened. I apologise if there are now 5 entries of my card. I would like to enter one though.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lang geleden maar ook ik had toevallig net vandaag een klein stempel afdrukje ingekleurd en doe dus weer eens mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eindelijk weer even tijd kunnen vrijmaken voor een leuke challenge. Het designteam heeft ook weer mooie kaarten gemaakt.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom er niet uit met het inkleuren van een stempel. Ik heb dat eerlijk gezegd nog nooit gedaan; het staat wel op mijn "to-do"lijstje voor 2014 :). Niet mijn gewoonte maar ik doe deze keer niet mee. Ik wil wel met nadruk aangeven dat ik alle voorbeelden van het DT en de deelnemers prachtig vindt. Zo knap gedaan! Groetjes, Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. CAS is my favourite style and I love using Promarkers so I just had to enter. Such great cards by the Design Team :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inkleuren is voor mij geen alledaagse manier van kaarten maken maar ik heb het een keer geprobeerd.
    Leuke uitdaging dus!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke uitdaging met mooie voorbeelden! Vandaag op het nippertje mijn 1ste deelname aan dit challenge blog geplaatst. Als ik jullie regels goed heb gelezen, moet 'ie voldoen..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I tried to enter this challenge, but I am missing something. Can you explain it?

    BeantwoordenVerwijderen