zaterdag 1 maart 2014

Challenge #39 sketch


Good Morning, we are back today with a new challenge and with one of our new sponsors. Let me introduce to you,

Goedemorgen, daar zijn we weer. Met een nieuwe uitdaging voor jullie.  En een van onze nieuwe sponsors. Mag ik aan jullie voorstellen,



MadeByMaly is zowel een trendy scrapbookwinkel als een hippe kadootjeswinkel. Ook hebben wij Catania haakgaren, veiligheids poppenogen, leuke notitieboekjes en andere verrassende artikelen in ons assortiment.

  • Dat is pas handig...alles te bestellen in dezelfde winkel en al vanaf €17,50 betaal je GEEN VERZENDKOSTEN!
  • Al sinds onze opening in juni 2006 staat MadeByMaly voor een snelle levering en uitstekende service. Wij pakken uw bestelling zeer zorgvuldig in en gebruiken hoogwaardig inpakmateriaal.
  • Wij bieden veel scrapartikelen ook in kleine setjes aan zodat u ook alleen datgene bestelt dat u ook echt gebruikt. Bijvoorbeeld: grote blokken papier en grote sets embellishments worden door ons ook aangeboden in kleine setjes (zoals bloemen, embellishments, brads en eyelets enz.)
  • Op aanvraag snijden wij dessinpapier doormidden.
  • Natuurlijk mag u uw bestelling ook op afspraak af komen halen of komen snuffelen in ons winkelmagazijn. Koffie en thee staan natuurlijk klaar. Wij zijn gevestigd in Sint-Oedenrode. Ons kado-assortiment is ook verkrijgbaar in het Huys van Waaren in Sint-Oedenrode. Daar verkopen wij ook houten speelgoed.
  • 1x Per maand hebben wij een hele gezellige crop waarin volop gescrapt en gehaakt wordt.
U kunt de webwinkel vinden op www.madebymaly.nl . Ook hebben wij een inspiratieblog: http://madebymaly.blogspot.com .


MadeByMaly will make a gift voucher from 10 euro available for the winner from this challenge.

MadeByMaly stelt een kadobon ter waarde van tien euro beschikbaar voor de winnaar van deze uitdaging.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

This time we have a sketch made by Marlieke.

Deze keer hebben we een sketch voor jullie. Gemaakt door Marlieke. 


The design team made some lovely inspiration for you. 

Het design team is druk bezig geweest met het maken van mooie inspiratie kaarten voor jullie. Kijken jullie mee?

Guest designer (top 3 winner challenge #36)


Marlieke (scrapbook layout):


Marlieke (kaart):


Sientje




Yvonne




Anja;




You can link up your creation until friday march the 14th 8 PM. Don't forget to link your blogpost not your entire blog.

 Jullie hebben tot vrijdag 14 maart 20:00 de tijd om je creatie te linken. Denken jullie eraan om je blogbericht te linken en niet je gehele blog.


15 opmerkingen:

  1. Wow, wat een leuke voorbeelden, erg inspirerend, eens kijken of ik weer mee kan doen...
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke sketch en kon er zo goed mee overweg dat ik al iets gemaakt heb.... Bedankt en fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, schitterende voorbeeld kaarten dames!
    Ik ga zeker weer meedoen.
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door al die prachtige voorbeelden van het DT heb ik ook al een kaartje gemaakt met de sketch! Superleuke sketch, die ga ik vaker gebruiken!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry, maar linked in heeft twee keer m'n tweede link erin gezet. Ik vond de sketch zo leuk dat ik er nog een kaart mee heb gemaakt! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt door het team. Echt toppie. Ik had even getwijfeld of ik zou meedoen, maar vond de sketch wel leuk om er mee aan de slag te gaan. Mijn kaartje is net geplaatst, en nu maar duimen :)

    Fijn weekend allen
    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello,

    I like this nice sketch and immediately knew how to create my card. Thanks for the inspiration.

    Groetjes

    Nicole G.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I couldn't get my card linked ... could you do it for me please?
    http://rubydoobydoocrafts.blogspot.co.uk/2014/03/bird-on-wire.html
    Thanks
    Lynne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. te leuke veelzijdige sketch! bedankt voor de uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor het eerst dat ik meedoe aan jullie challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke challenge met super mooi voorbeeldkaartjes...Ik ben er ook mee aan de slag gegaan en heb zojuist mijn kaartje erbij gelinkt.
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie bij anderen dat ze een reactie krijgen van jullie, ik heb dat niet.
    Ben ik iets vergeten soms?
    Het is de eerste keer dat ik meedoe aan jullie challenge.

    BeantwoordenVerwijderen