zaterdag 22 februari 2014

Winners Challenge # 37 Inspiration Picture

Goodmorning, here we are again with a new top 3 and a new winner. Thanks to all 20 participants for our sketch challenge!

Goedemorgen, hier zijn we weer met een nieuwe top 3 en een nieuwe winnaar. Bedankt aan alle 20 deelnemers die met onze sketch challenge mee hebben gedaan! 

Top 3:
1: By Mina


(please contact Sientje. You may be our guest designer if you like)
(neem even contact op met Sientje, want als je het leuk vindt mag je een keer onze gastdesigner zijn)





Ladies, don't forget to grab our top 3 badge for your blog.

Dames, neem gerust de top 3 badge uit de sidebar om op je blog te plaatsen.

And the Crazy for CAS winner.........

En de Crazy for CAS winnaar...........



Please contact Sientje to claim your prize. You can also take our winner badge to show on your blog.

Jij mag contact opnemen met Sientje voor je prijs. En als je het leuk vindt, mag je onze winnaarsbadge op je blog plaatsen.

You can still play with our  doilies-challenge  that will end on friday february the 28th at 8PM.
 Please don't forget to link your blogpost and not your entire blog.

Je kunt nog meedoen met onze huidige doilies-challenge. Die loopt nog tot  vrijdag  28 februari  20:00.
Vergeet niet om alleen te linken naar het blogbericht en niet naar je gehele blog.

4 opmerkingen:

  1. Super leuk dat ik in de TOP 3 zit!! En dat terwijl ik voor het eerst mee deed, haha.
    Mina en Ingrid ook gefeliciteerd met jullie TOP 3 plaats en Jacqueline jij bent de winnaar, van harte!
    Allemaal een fijn weekend gewenst en liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat ik in de top 3 zit, met mijn kaartje, ik ben er heel blij mee! De andere dames ook gefeliciteerd met de top 3 plek! En Jacqueline gefeliciteerd met je winnende kaartje en je prijs! Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames.. mooie kaarten.

    Fijn weekend
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dat ik met mijn kaartje heb gewonnen, ben er helemaal blij mee! Dank je wel DT! Meiden van de top 3 ook gefeliciteerd, het zijn ook echt mooie kaartjes!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen