zaterdag 1 februari 2014

Challenge #37 Inspiration Picture


Good morning all, it's Saturday already. The week is passing by so quickly. No problem of course because a new Saturday means a new challenge here at Crazy for CAS. And this time we have quite an appropriate challenge. An inspiration photo and when we chose this picture we didn't  knew yet that we would find the same picture this morning  in our own backyard, at least here in the North of the Netherlands and if you have roses in your garden. What does the Frost make some beautiful pictures. Well seems to me that the challenge all is clear ... exactly; 

Be inspired by the picture, the colours or both.

Goedemorgen allemaal, het is alweer zaterdag. Wat gaat dat snel zeg. Niet dat dat nu zo heel erg is want een nieuwe zaterdag betekend een nieuwe uitdaging hier bij Crazy for CAS. En deze keer hebben we best wel een toepasselijke uitdaging. Een inspiratiefoto en toen we deze foto uitkozen wisten we nog niet dat we hetzelfde beeld vanochtend in alle vroegte in onze eigen achtertuin zouden aantreffen, althans hier in het noorden van het land en als je rozen in je tuin hebt staan natuurlijk ;). Wat levert de vorst toch prachtige plaatjes op. Nou lijkt me dat de uitdaging al wel duidelijk is ... precies;

Laat je inspireren door de afbeelding, de kleuren of een combinatie van beiden.


We have also another new sponsor to introduce to you. AnMa Creatief

We hebben ook nog een nieuwe sponsor om aan jullie voor te stellen. AnMa Creatief


My name is Anne-Marije Poppen. I am 21 years old and I live in Olst, Overijssel, The Netherlands.

On 11-02-2011, I opened my online store AnMaCreatief. In over 2 years, the range and the online store is still growing. Starting from 2014 you will also find AnMaCreatief on various events.

We sell different brands and also a lot of fun embellishments.
In addition to the online store, AnMaCreatief has a blog with a monthly challenge. The AnMaCreatief Design Team regularly makes beautiful examples with materials from the online store.

Anne-Marije

Mijn naam is Anne-Marije Poppen. Ik ben 21 jaar en woon in Olst, Overijssel.

Op 11-02-2011 heb ik mijn webwinkel AnMaCreatief geopend. In ruim 2 jaar tijd is het assortiment enorm uitgebreid en de webwinkel groeit nog steeds door. Vanaf 2014 zal AnMaCreatief ook te vinden zijn op diverse beurzen.

Wij verkopen verschillende hobbymerken en ook heel veel leuke embellishments.
Naast de webwinkel heeft AnMaCreatief een eigen blog met een maandelijkse challenge. Het AnMaCreatief Design Team maakt regelmatig prachtige voorbeelden met materialen uit de webwinkel.

Anne-Marije


This challenge you can win a ten euro voucher from AnMa Creatief

AnMa Creatief stelt deze challenge een cadeaubon ter waarde van 10 euro beschikbaar.

---------------------------------

So time for some inspiration.
The design team has been busy for you to make some great inspiration cards.

Zo en dan nu tijd voor inspiratie.
Het design team is natuurlijk weer druk bezig geweest om voor jullie een aantal hele mooie inspiratievoorbeelden te maken.

Annemarie (guest designer winner challenge #34)













Sientje


You can link up your card (please only the blogpost and NOT your entire blog) until friday february the 14th 8PM. Creations that do not comply with the rules or the challenge will be removed. Please turn of your word verification 

Je kunt je creatie (alleen het blogbericht. NIET je gehele blog) linken tot vrijdag 14 februari 20:00
Creaties die niet voldoen aan de regels of de uitdaging zullen worden verwijderd.
Wil je de word verificatie uitzetten? Dit maakt het voor ons makkelijker om te reageren.


12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt door het Design Team!

    Ik wens iedereen heel veel succes met de challenge.

    xxx Anne-Marije
    www.anmacreatief.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitdaging, ik dacht ik doe nog eens mee. Groetjes IngeC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige inspiratie kaarten van het DT! Mooie kleurencombinatie. Ik heb mijn kaart zojuist toegevoegd. Fijne zondag verder. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uitdaging, mooie kleuren om mee te werken. Kon ik meteen mijn nieuwe stempelset uitproberen.
    groetjes
    Sheila

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry heb per ongeluk naar een verkeerde pagina gelinkt. Mijn tweede inzending is wel goed. Kan mijn eerste inzending verwijderd worden? Sorry voor t ongemak.

    groet
    Sheila

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello,

    nice colours you have chosen...

    Groetjes

    Nicole G.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke challenge weer, mooi kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke uitdaging! en de voorbeeldkaarten zijn erg mooi allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke uitdaging, met dito inspiratie foto. De voorbeeld zijn pareltjes, alle reden had ik om ook met deze challenge aan de slag te gaan. Mijn kaartje is geplaatst

    Fijn weekend
    Inge Van Hove

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi, great challenge - I tried to enter my project, but Mr. Linky does not accept it - here is the link, perhaps you can enter it for me: http://fun-stamping.blogspot.com/2014/02/sour-cream-containers.html
    Not sure why it does not work... Thanks, Cornelia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. It worked now - perhaps I had to leave a comment first....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kleuren hebben jullie uitgekozen, met plezier ben ik aan de slag gegaan, dank je wel voor de leuke uitdaging en de mooie voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen