zaterdag 11 januari 2014

Winners challenge #34 Anything goes.

Saturday again and it's time to announce some winners. We've decided to choose the winners this time with random.org. So everyone will have a chance to be in the top 3. And a chance to be the Crazy for CAS winner. 

Het is alweer zaterdag en dus tijd om bekend te maken wie de laatste uitdaging van 2013 heeft gewonnen. We hebben besloten om deze keer de winnaars te laten kiezen door random.org zodat iedereen gelijke kans maakt op een plekje in de top 3 en als Crazy for CAS winnaar.

So lets start to announce the top 3

Zo laten we beginnen met de top 3

1

Annemarie


Please contact me. You may be our guest designer for one of the next challenges.

Annemarie neem je even contact met mij op want je mag gastdesigner zijn voor een van onze volgende challenges.

2

3


And our Crazy for CAS winner

En onze Crazy for CAS winnaar



Please contact me to claim your price

Neem je even contact met me op zodat ik je je prijs kan toesturen.

----------------------------------------------------------

Are you playing with our current challenge? You have until friday january the 17th 8PM

Doen jullie ook mee met de huidige challenge? Je hebt tot vrijdag 17 januari 20:00 de tijd.

4 opmerkingen:

  1. Jeetje wat superleuk dat ik gewonnen heb!!!!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik met mijn kerstboomkaart gewonnen heb, ik ga een mail versturen hoor.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verrassing om mijn kaart bij de Top 3 te zien!
    Ik ga de badge natuurlijk op mijn blog zetten en heb zojuist ook een kaart met Chevrons geplaatst. Ik maak meestal 'volle' kaarten. daarom is af en toe CAS een échte uitdaging voor mij!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen