zaterdag 28 december 2013

Winners Challenge #33 colourchalenge


Goodmorning everyone on this last saturday from 2013. Hope you all had a wonderful Christmas.
We had a lot of  wonderful entries. Thank You !

Goedemorgen op deze laatste zaterdag van 2013. Ik hoop dat jullie allemaal een heel erg gezellige kerst hebben gehad.  En wat een super mooie inzendingen deze keer. Bedankt!

Top 3


Karen please contact me, you may be our guest designer for one of our following challenges.

Karen neem je even contact met me op? Je mag onze gastdesigner zijn voor een van de volgende challenges.





And our Crazy for CAS winner this time is ...

En onze Crazy for CAS winaar deze keer is ...



Cynthia please contact me to recieve your price.

Cynthia neem je even contact met me op zodat ik er voor kan zorgen dat je prijs jouw kant opkomt.

You can still play along with our current challenge Anything goes as long as you card is CAS. You can enter your creation until friday January 3 2014 8PM

Je kunt nog steeds meedoen met onze huidige challenge alles mag zolang je creatie maar CAS is. je kunt nog inzenden tot zaterdag 3 januari 2014 20:00

1 opmerking:

  1. Wow, super dat ik gewonnen heb. Echt heel leuk. Kwam toevallig even kijken wat het thema van de lopende wedstrijd was. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen