zaterdag 7 december 2013

Challenge #33 Colourchallenge

Good morning everyone. Boy, time is flying, this week is already the second last challenge from 2013.
This time we have a colorful challenge for you.

Create a CAS creation in blue-grey/silver. With as dessert option - Christmas

Goede morgen iedereen. Tjonge wat gaat de tijd snel zeg, deze week alweer de een na laatste uitdaging van 2013. 
Deze keer hebben we een kleurige uitdaging voor jullie.

Maak een CAS creatie in de kleuren blauw -grijs/zilver. Met als extra optie - Kerst


This challenge is sponsored by Stampin'Utopia with a great Stampin'Up price. The price is a surprise but Miranda knowing it is a very nice surprise.

Deze uitdaging worden gesponsord door Stampin'Utopia met een leuke Stampin'Up prijs. Wat dat is blijft nog even een verrassing maar Miranda kennende is het een hele mooie verrassing. 

The Design team has been very busy to create a lot of blue grey inspiration for you.

Het Design team is weer druk bezig geweest om jullie een heleboel blauw grijze inspiratie te geven.

Marlieke:


Marit








Anja;


You can link up your CAS creation until friday december the 20 at 8PM

Je kunt je CAS creatie linken tot vrijdag 20 december 20:00 


7 opmerkingen:

  1. Heb ik gisteren toch een creatie geplaatst, die precies aan de voorwaarden van deze challenge voldoet. Maar ik denk, dat ik die kaart niet mag linken???

    Mooie voorbeelden van het team!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee helaas we accepteren geen linken van creaties die zijn geplaatst voor de datum en het tijdstip van het online gaan van onze uitdagingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful and inspiring DT cards. Thanks for hosting!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten van het DT! Zojuist mijn bijdrage geplaatst. Fijne dag verder. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeeldkaartjes zijn er gemaakt. Ik heb net ook mijn bijdrage aan deze challenge geplaatst.

    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome inspiration.. Just entered my card. Thank you.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie voorbeeldkaartjes. Ik heb net mijn bijdrage geplaatst. :)

    Groetjes, Lise

    BeantwoordenVerwijderen