zaterdag 9 november 2013

Challenge #31 Sketch

Goodmorning everyone, it's saturday morning and time for a new challenge. This time we have a sketch for you. It's oke to turn the sketch upside down or flip it around as long as we can see that you've used the sketch on your CAS creation.

Goedemorgen allemaal, het is alweer zaterdagochtend en dat betekend tijd voor een nieuwe uitdaging. Deze keer hebben we een sketch voor jullie. Je mag de sketsch op de kop gebruiken of spiegelen zolang we kunnen zien dat je deze sketch hebt gebruikt op je CAS creatie is het oke.


Take a look at the creations made by our design team. 

Het design team is weer druk in de weer geweest met het maken van voorbeelden om jullie te inspireren.  

Angele (winner top 3 challenge #28)







Sientje


Anja


(scrapbook layout)


For the winner we will have a stampset from Art Journey

Voor de winnaar een stempellap beschikbaar gesteld door Art Journey


Are you playing with us? You can link up your card until friday 22th of november 8PM. Please don't forget to link up your blogpost, not your whole blog

Doen jullie weer mee? Je kunt je creatie linken tot vrijdag 22 november 20:00. Denken jullie eraan om je blogbericht te linken en niet je gehele blog?


12 opmerkingen:

  1. Leuke, veelzijdige sketch. En dames... wat een prachtige voorbeelden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, echte CAS sketch! Ga ik mee aan de slag. Mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke schets, en de voorbeelden.. prachtig! Ik ben ook met deze schets aan de slag gegaan, mijn kaartje staat erbij.
    Grtjs Inge Van Hove

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful sketch and sample projects! Thank you for the creative inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke schets en hele mooie voorbeelden. Kwam goed uit, want ik kon wel wat inspiratie gebruiken. Mijn inzending staat erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I'm new to your challenge blog & love this sketch! thanks so much

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke Sketch!!
    Ik werd meteen geïnspireerd!
    En wat een mooie kaartjes worden er gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige sketch, net mijn kaartje ingezonden. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke sketch en prachtige voorbeeldkaarten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie eenvoudige schets, daar kan ik wel wat mee ;-) Bedankt weer voor de inspiratie!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen