zaterdag 24 augustus 2013

Winners Challenge #24 Holidays


Goodmorning, here we are again with a new top 3 and a new winner. Thanks to all participants.

 Top 3:


Goedemorgen, hier zijn we weer met een nieuwe top 3 en een nieuwe winnaar. Bedankt aan alle deelnemers.

Top 3:

1. Yvonne van Bruggen


2. Kim


3. Marfien

From now, the number one of the top-3 may be guest designer with one of our next challenges. Yvonne, that's you! Please contact Sientje for more information.

Vanaf nu mag de winnaar van de top 3 als gastdesigner meedoen bij een van onze volgende challenges. Yvonne, dat ben jij! Als je wilt, mag je contact opnemen met Sientje voor meer informatie. 




And now.... the winner is.....

En mu.....  de winnaar...........




Please contact Sientje to claim your prize.

Jij mag contact opnemen met Sientje voor je prijs.


You can still play with our  "embossing-challenge"  that will end on friday august the 30th at 8PM

Je kunt nog meedoen met de "embossing-challenge"  die loopt nog tot  vrijdag  30 augustus  20:00

5 opmerkingen:

  1. Hé ik ben winnaar!! Dank je wel! Ik ga Sientje mailen. Jippie. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom je thuis, even bloghoppen . . . hé ik sta in de top 3. Leuk met de thuisvakantiekaart. Ben druk bezig met de embossing challenge . . .
    Yvonne Kim en Ingrid, ook gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks so much for choosing my card as one of your top 3! I'm so honored! Great cards all around! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom net even langs op het blog en wat zie ik, staat mijn kaartje in de top 3! Helemaal leuk! bedankt dames!!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owja, ook gefeliciteerd voor de anderen natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen