zaterdag 10 augustus 2013

Winners challenge #23 new creation with your favorite MCSC challenge


Yeh time to announce some winners. 
So lets start;

Jippie tijd om een aantal winnaars bekend te maken.
Laten we van start gaan;

Number one in our top three is

Nummer 1 in onze top drie is 



Second place is for

De tweede plaats is voor 



And our number three is;

En nummer drie is;



And our Crazy for CAS winner,

En dan nu onze Crazy for CAS winner,  



Erna please contact me within a week to claim your 25 dollar gift certificate from CAS-ual friday stamps.

Erna wil je binnen een week contact met me op nemen zodat ik je je kadobon van CAS-ual Friday stamps ter waarde van 25 dollar  kan toesturen.

Don't forget to play along with our vacation challenge You have until friday the 16th 8PM.

Vergeten jullie niet om mee te doen met onze huidige vakantie challenge. Jullie hebben nog tot vrijdag 16 augustus 20:00

3 opmerkingen:

  1. Mooie top drie en winnares! Gefeliciteerd allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie top drie en ook de winnaar gefeliciteerd!
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat leuk dat ik gewonnen heb!!! Ik mail je Sientje :-)
    Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen