zaterdag 17 augustus 2013

Challenge #25: Use embossing (wet or dry) on your CAS creation


Good morning all, it's  Saturday. And that means a new challenge. This time we're  going to use  our embossing folders and or embossing powder. Do you playing with us?


Goedemorgen allemaal, het is al weer zaterdag. En dat betekent een nieuwe uitdaging. Deze keer gaan we lekker aan de slag met onze embossing folders en of embossing poeder. Doen jullie mee?

This time we have another beautiful price provided by our sponsor Scrap-Unlimited.

A set of super beautiful resin flowers.  Oh and do you know that Scrap-Unlimited is also on the Crazy cards days in Den Bosch? With more of those beautiful embellisments in all colors of the Rainbow.

Deze keer hebben we weer een mooie prijs ter beschikking gesteld door onze sponsor Scrap-Unlimited

Een setje super mooie resin flowers.  O en weet je dat Scrap-Unlimited ook op de Knotsgekke kaartendagen in Den Bosch staat? Met nog meer van die mooie embellisments in alle kleuren van de regenboog.

Now let's take a look at what the design team made for great inspiration for you.

Wel laten we eens kijken naar wat het design team weer voor mooie inspiratie heeft voor jullie. 


Marlieke:




Anja:


Sientje:


You have time until Friday the 30th of August 8PM

Je hebt tot vrijdag 30 augustus 20:00 de tijd om mee te doen

14 opmerkingen:

  1. Super voorbeelden weer!! Ik ga weer proberen mee te doen! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gave voorbeelden weer, erg mooi!! Jammer dat ik geen embossingpoeder/big shot heb :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voorbeelden weer! Moet lukken daar weer wat mee te maken... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee!! Leuke uitdaging. Jammer dat er bij Mister Linky's geen fotootjes kunnen worden geplaatst. Ik heb namelijk drie kaartjes in het gelinkte berichtje geplaatst.Ik doe hier mee met het derde kaartje. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is al weer een tijdje geleden, maar ik doe graag weer een keer mee! De voorbeelden nodigen er wel toe uit!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk weer dames!
    De mijne staat erbij hoor!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke uitdaging, als het goed is staat deze erbij, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een erg leuke opdracht en er staat mooie voorbeelden bij! Daar kon ik wel wat mee, dus ik heb mijn bijdrage er bij gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vreemd, ik heb moeite met plaatsen. Bij mr Linkey zie ik dat die is opgeslagen, ik zie echter niet dat mijn naam erbij staat. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great challenge theme, love the DT cards :) Cathy x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke challenge. Mooie voorbeelden. Heb mijn creatie ook toegevoegd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat hebben jullie weer leuke voorbeelden gemaakt! Ik doe graag mee.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen