zaterdag 20 juli 2013

Challenge #23: New creation with your favorite MCSC Challenge from 2012

Good morning, time again for a new challenge here at Crazy for CAS. We are now called  Crazy for CAS for a while, but as many of you probably remember, we started under the name Mi CAS es su CAS. So this time we ask you to look back at the MCSC-period of 2012: pick your favorite challenge  from 2012 and make a new (!) creation. Link in your blog entry back to the challenge that you have chosen.

Goedemorgen, het is weer tijd voor een nieuwe challenge hier bij Crazy for CAS. We heten nu alweer een hele poos Crazy for CAS, maar zoals velen van jullie waarschijnlijk nog wel weten, zijn we begonnen onder de naam Mi CAS es su CAS. Dit keer vragen we jullie om nog eens terug te kijken naar het MCSC-tijdperk van 2012: kies je favoriete challenge van dit blog uit 2012 en maak daarmee een NIEUWE (!) creatie. Link in je blogbericht even terug naar de challenge die je gekozen hebt.

This time we have a great sponsor. With a super price. A voucher worth up to $ 25 from CAS-ual Fridays stamps.

Deze keer hebben we een fantastisch sponsor. Met een super prijs. Een waardebon ter waarde van maar liefst 25 dollar van CAS-ual Fridays stamps.


Also is Michelle of CAS ual fridays stamps our guest designer.

Tevens is Michelle van CAS-ual fridays stamps onze gastdesigner.
Zij heeft gekozen voor challenge #10 Black  and White + 1


These are the choices of the DT:

Dit zijn de keuze's van het DT:




Sientje:


Anja;
Used stamps from CAS-ual fridays; amazeballs


Hope to see a lot of entries this challenge!
You have until friday the 2nd of august 8PM to enter your creation

We hopen een heleboel deelname te zien deze challenge.
Je hebt tot vrijdag 2 augustus de tijd om je inzending te linken.


12 opmerkingen:

  1. Van alles geprobeerd maar mister Linky wil mijn naam en url niet invoeren.
    Dus zet ik hier mijn url maar neer en probeer het morgen opnieuw. http://kerstindezomer.blogspot.nl/2013/07/60-jaar.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I couldn't find 2012 challenges, so I chose #18 the inspiration photo...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zojuist mijn kaart proberen te plaatsen. Het lukte niet. Ik plaats hier mijn link en kijk later nog wel eens of het wil.
    groeten, Nelleke http://farmerblog-nelleke.blogspot.nl/2013/07/cas-washi-tape-en-50-jaar.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige thema!! leuke CAS-kaarten vanuit het team.
    succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te kunnen kiezen uit 12! thema's. De voorbeeldkaarten geven genoeg inspiratie in ieder geval, leuk!
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hem weer toegevoegd, geweldig leuk om zo te kiezen. Heb wel meerdere resultaten in een gelinkt, hoop dat dat goed is? Of moeten alle kaartjes los van elkaar geplaatst worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It wouldn't let me link either so here it is.
    http://janetsjoy.blogspot.ca/2013/07/case-study-151-and-play-date-cafe-192.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke challenges zijn er al geweest in 2012! Ik kon haast niet kiezen welke challenge ik het leukst vond. Mijn link staat erbij.

    Groetjes Dinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke uitdaging, 'k heb mijn bijdrage nog op de valreep geplaatst!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb nog een kaartje gemaakt, het was zo'n leuke challenge!

    BeantwoordenVerwijderen