zaterdag 1 juni 2013

Winners challenge #18


Sorry I am a little bit later than usually. But better late than never. So here are the winners from our Photo inspiration challenge. Again we've seen a lot of beautiful cards ladies you all are really talented! So it wasn't easy to pick a winner and the top 3.  But we did it.

Sorry vandaag ben ik wat later dan gewoonlijk. Maar beter laat dan helemaal niet, dus zijn hier de winnaars van onze foto-challenge. Opnieuw zijn er weer prachtige kaarten voorbij gekomen wat een talent! En dat maakte het niet de makkelijkste taak om hier uit een winnaar te kiezen. Maar het is weer gelukt.

Our top 3 with on the first place;

Onze top drie zijn met op de eerste plaats;

Rosina.


A shared second place for Klaske and

een gedeelde tweede plaats voor Klaske en


Tinie


Third place is for Dympie

Op drie staat Dympie



And our Crazy for CAS winner this week is Gerdine.

En onze Crazy for CAS winnaar deze week is Gerdine.


Gerdine please contact me so I can send you your price.

Gerdine als je even contact met me op neemt dan kan ik je je prijs toesturen.

You still have time to play along with our ton-sur-ton challenge. You have until friday june the 7th 8 PM. By my mistake the Mister Linky was closed but is open now.

Jullie hebben nog tijd om mee te doen met onze ton-sur-ton challenge. Deze loopt tot vrijdag 7 juni 20:00 Door een foutje van mij is de Mister Linky even gesloten geweest maar hij is nu weer open

5 opmerkingen:

  1. The linky from challenge 19 is just closed...but in the text there is thedate 7.Juni for linking....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you for letting me know. I've reopened the Mister Linky! So you can share your card with us.

      Verwijderen
  2. Prachtige winnaars, van harte!

    Gr. Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd dames hele mooie kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen