zaterdag 22 juni 2013

Challenge #21 Use washitape


Good morning, it's already Saturday so we have a new, fun challenge for you today. We challenge you to make a card or creation and use WASHITAPE. Washitape is hot at the moment and we (the ladies of the DT) all love washitape :-)

Goedemorgen, het is alweer zaterdag dus zijn we er weer met een nieuwe, leuk uitdaging voor jullie. We dagen jullie uit om een kaart  of creatie met WASHITAPE te maken. Washitape is helemaal in op dit moment, en wij (de dames van het DT) zijn allemaal dol op washitape, dus we hebben ons heerlijk uitgeleefd:

And you can also win washitape because our sponsor Kadocato will give away 3 rolls of washitape by the choice of the winner.


En je kunt ook nog eens washitape winnen want onze sponsor Kadocato stelt maar liefst 3 rollen washitape naar keus beschikbaar voor de winnaar.





(layout 30x30cm)


Yvonne:
(lay-out 30x30cm met foto's)


Unfortunately, this is the lastest creation of Yvonne for Crazy for CAS. Yvonne: thank you so much, we will miss you!

Deze prachtige layout is tevens de laatste bijdrage van Yvonne als DT-lild van Crazy for CAS. We vinden het erg jammer dat ze ons team gaat verlaten. Yvonne: namen ons allemaal: enorm bedankt!








Hope you will join us again. You will have until friday the 5th of July 08:00 PM

Jullie hebben tot vrijdag 5 juli 20:00 de tijd om je creatie te linken.

21 opmerkingen:

  1. Jaaaa! Hier MOET ik wel aan mee doen, haha. Inderdaad helemaal in mijn straatje Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige voorbeelden!!! ik zal ook eens mijn rolletjes uit de kast te voorschijn halen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij staat er tussen hoor, haha. Ik was zo enthousiast, ben gelijk aan de slag gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou , Miranda was wel een inspiratiebron !!!! Ook de voorbeeldkaarten , super !!!!
    Voor mij de eerste keer met tape, heb ook niet veel ! Komt nog wel, denk ik.
    Hoop dat er veel mee gaan doen met de challenge, leuk om al deze inzendingen weer te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om met washitape te werken, had ik nog nooit gedaan.
    Gelukkig had ik net een paar rolletjes gekocht en kon dus gelijk aan de slag.
    Mooie voorbeeldkaarten zijn ermee gemaakt.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh help, ik wil zojuist mijn tweede bijdragen plaatsen, maar hij pakt elke keer een oude link (mobiel doet vervelend...). Nummer 10 met de tekst "Miranda V 3x" klopt niet, nummer 11 met "Miranda V" wel. De laatste linkt naar "a star is born", dat is de juiste. De foute op nr 10 mag weg. Sorry voor het ongemak!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuke voorbeelden hebben jullie gemaakt! Voor mij de eerste keer met tape, een echte uitdaging dus.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een uitdaging die precies op tijd kwam :) Zonet een kaartje gelinkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik kon deze challenge niet voorbij laten gaan!!
    De voorbeelden waren inspirerend!! Erg leuk de diversiteit met tape!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke voorbeelden. Ik heb een flinke lading nieuwe tapejes, dus hier ga ik eens over nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige voorbeelden en een leuke nieuwe uitdaging, washi tape...ik ben er dol op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb mijn washitape vandaag binnen gekregen n ik ben er meteen mee aan de slag gegaan, mijn eerste kaartje en toch wel leuk geworden..!

    Creatieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke uitdaging en nieuw tape was er hier in huis genoeg om te gebruiken ;-)
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke uitdaging, ik moest meedoen.H et linken ging moeizaam gelukkig toch gelukt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja hartstikke leuk dat Washi-tape ik doe mee
    Groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Naar aanleiding van jullie challenge heb ik een hele washi-week gehouden op mijn blog. De 2, of eigenlijk 3, kaarten waarop de meeste enthousiaste reacties kwamen, heb ik gelinkt. Bedankt voor deze leuke challenge!
    groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  17. washi tape is altijd leuk dus ik kon het niet laten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke challenge! Ook ik kon er niet meer omheen om een kaartje te maken met deze leuke tapejes.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, wat heb ik genoten van deze challenge! Ik ben dol op tape, dus ik maak er sowieso al veel kaarten mee. Nu kon ik ook lekker plakken voor jullie challenge! Heb zojuist mijn laatste inzending geplaatst. Er zitten zoveel leuke kaarten tussen, gaaf om te zien wat iedereen maakt met het geweldige spul!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben ook lekker bezig geweest met tape. Als ik er mee begin,kan ik niet stoppen. Net twee kaarten geplaatst.

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen