zaterdag 4 mei 2013

Winners Challenge #16 Sketch

Saturday, time to announce the winners from challenge #16 Sketch.

Zaterdag, tijd om de winnaars van challenge #16 Sketch bekend te maken.

Our top 3 winners are.

Onze top 3 winaars zijn.







And our Crazy for CAS winner for this challenge is 

En onze Crazy for CAS winnaar voor deze challenge is 



Harriet, please send me an email and I will send you your price as soon as possible 

Harriet als je me even mailt dan stuur ik je je prijs zo snel mogelijk toe.




3 opmerkingen:

  1. Harriet, gefeliciteerd met je prijs. En ik...in de top 3, super hoor, dank jullie wel. Mooie top 3 trouwens!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Mijn kaartjes in de Top 3! Erg leuk! Supercoole top 3 trouwens, maar ook de andere inzendingen waren top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames! Superleuk dat ik ook in de top3 aan mag sluiten!

    BeantwoordenVerwijderen