zaterdag 16 maart 2013

Challenge#14 Let's be inspired.

As you probably will know by now, we organize now every two weeks a fun challenge at Crazy for CAS. That's why we are back again today with a new challenge. The idea for this challenge comes this time from Lianne. Let's be inspired by one of the following texts. Just check out what the team has come up with.

Zoals jullie inmiddels wel zullen weten, organiseren we bij Crazy for CAS voortaan iedere twee weken een leuke challenge. Daarom zijn we vandaag alweer terug met een nieuwe challenge. Het idee voor deze challenge komt deze keer van Lianne:  Laat je inspireren door één van de volgende teksten. Het DT is ermee aan de slag gegaan, kijk maar eens mee:


This challenge is sponsored by: 

Deze keer worden we gesponsord door: 


Art journey stamps 
You can win this beautiful stamp-set.

Zij stellen deze mooie stempellap ter beschikking.

Pennibs


So lets start,

Laten we beginnen,










Janneke winner / winnaar challenge January / Januari













Are you joining us? You will have until Friday evening the 29th of March  20:00 Don't forget us to tell which text You've used.

Doe je ook weer gezellig mee? Je hebt de tijd tot vrijdagavond 29 maart 20:00 uur. Vergeet in je bericht niet te vermelden welke tekst je hebt gebruikt.

We will announce the winners from the challenge from March the 2nd at Saturday the 23th

We maken de winnaars van de challenge van 2 maart, zaterdag de 23ste bekend.

Don't forget our DT-Call

Vergeten jullie onze DT-Call niet?


17 opmerkingen:

  1. Leuk, weer een nieuwe challenge! Mooie voorbeelden... Kan niet wachten om ermee aan e slag te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf deze keuzes! Heb er een al gemaakt, maar wie weet volgen er nog meer...? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry hoor, maar de mister linky doet het niet, dus ik kan 'm niet plaatsen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je naam staat er nu wel dus ik neem aan dat hij het nu wel doet?!

      Verwijderen
  4. Wat een originele challenge. Geweldig idee, om een kaartje te maken n.a.v. een tekst.
    groet anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een leuke uitdaging daar doe ik graag aan mee .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk! Dank je wel voor deze leuke uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk een kaartje naar aanleidig van een tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een hele leuke challenge en ik heb me laten inspireren door de eerste tekst "beautyful like a butterfly"
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie voorbeelden zeg. Leuke uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi, Sientje just let me know about this great challenge, so I've added my card. Hope it meets your rules, please let me know if it doesn't :) Cathy R

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke challenge en de stempeltjes die ik net gekocht had, kwamen heel goed van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, heb me door alle drie de teksten laten inspireren en 3 kaartjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Onwijs leuke challenge ideeen heb je. Superleuke inspiraties krijg je erdoor. Keep up the good work! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt leuk, die inspiratie krijgen door de tekstjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo, gelukt ... mijn kaartje staat er bij. Ik vind het weer een kei leuke challenge, anders deed ik natuurlijk niet mee haha. En bedankt weer voor alle inspiratie! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Op het laatste nippertje nog een kaartje gemaakt. Heb mijn man aan het koken gezet, was hij niet blij mee. Een leuke challenge.
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen