zaterdag 16 februari 2013

Bloghop


Hoera Mi CAS es Su CAS bestaat alweer een jaar en dat is iets wat we natuurlijk niet ongemerkt voorbij willen laten gaan. Want een challenge blog zonder deelnemers en een fantastisch designteam is natuurlijk geen challengeblog. Daarom hebben we als designteam besloten om onze waardering voor jullie als deelnemers te laten blijken door deze  bloghop te organiseren, door het design team voor jullie. En natuurlijk niet zomaar een bloghop, nee dit is er eentje met mooie prijzen. Met als hoofdprijs deze fantastische Petite Curly Label Punch mét de Pretty Petties Stamp set,


beschikbaar gesteld door Miranda Mols onafhankelijke Stampin'Up demonstratrice. Nou is dat een hoofdprijs of is dat een hoofdprijs.

En het enige wat je moet doen om in aanmerking te komen voor deze of een van de andere mooie prijzen die je vindt op de blogs van het designteam is heel simpel,  je wordt volger van Mi CAS es Su CAS (maar dat ben je waarschijnlijk allang ;) en laat op de blogs van alle designteamleden een reactie achter bij het bloghop bericht. Heb je dat gedaan, dan kom je hier terug en laat je ook hier een reactie achter. Zaterdag 2 maart sluit de bloghop op het moment dat onze nieuwe challenge van start gaat en ook dat is geen gewone challenge want ook dan hebben we weer een verrassing in petto. Wij zitten vol verrassingen dus blijf dit blog goed in de gaten houden! Zaterdag 9 maart maken we de winnaars bekend.

Wel laten we van start gaan en gezellig bij alle dames langs hoppen om hun mooie creaties te bewonderen.

Wij als designteam hebben ons laten inspireren door het cijfer 1 of het woord één.

72 opmerkingen:

  1. Okay, ik ben aan het hoppen geslagen, wat een mooi initiatief!! Ik ga weer even verder hoppen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaartjes zijn het allemaal geworden met de letter 1. Allemaal zo anders. Leuk hoor. Ik ben helemaal rond met hoppen, dus dit is mijn laatste reactie. Nu weet ik ook meteen hoe een bloghop werkt. Leuk idee!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gezellig aan het hoppen en kom heel veel mooie kaarten (en prijzen) tegen. Super leuk! Ik ga gauw door naar Miranda.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg zo'n bloghop.
    Een keer wat anders.
    Liefs jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuk om op zaterdagmorgen te bloghoppen! fijn weekend iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh jee wat is nu weer een bloghop???? Wat kom ik toch allemaal "vreemde" uitdrukkingen tegen. En wat lastig want ik heb nu even geen tijd, moet het weekend verloop afwachten en zal me er dan in gaan verdiepen. Spannend.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als eerste van harte gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan.
    Ik heb mijn eerste bloghopreis gemaakt en het was een feestje!
    Ik ben gelijk bij iedereen volger geworden want al dat moois wil je gewoon blijven zien :)
    En wat een mooie prijzen stellen jullie beschikbaar.
    Dus het is een feest voor jullie als team, maar ook zeker voor de bezoeker!
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg, die bloghop!!!! Ik ben al overal even gaan kijken naar de leuke creaties naar aanleiding van jullie éénjarig bestaan! Gefeliciteerd alvast en hopelijk mogen jullie ons nog lang inspireren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een bloghopreis zoveel mooie kaarten en prijzen,bij een deel was ik al volger bij de andere ben ik het geworden want inspiratie kan men niet genoeg opdoen!
    hop naar het 2de jaar.
    prettig weekend iedereen
    Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, ik ga even een rondje doen, ben benieuwd wat jullie allemaal gemaakt hebben!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was me een leuke hop zeg!
    Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan :D

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ... ik zit hier met GROTE ogen naar te kijken, een té gekke prijs.

    Van harte met jullie 1-jarig blogjubileum! Ik kom altijd graag kijken en doe ook graag mee met de challenges (-:

    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met jullie éénjarig bestaan! Ik ben iedere keer weer benieuwd naar de uitdaging die er komen gaat op dit blog... (moet ook echt weer vaker mee gaan spelen...!)

    Ik ga lekker een rondje hoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hop, hop, hop ..... en weer terug op het honk !!
    Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van dit prachtige blog !
    Ik heb superleuke kaartjes gezien en veel inspiratie opgedaan.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben klaar met "hoppen" vond het heel leuk en ben verbaasd over al die mooie ideeën. groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat hoppen! En wat een verschillende creaties met een 1, mooi neergezet!
    Genoeg inspiratie om deze regenachtige zaterdagmiddag mee te vullen!
    Op naar nog vele jaren Mi Cas es Su Cas!
    Dames gefeliciteerd met deze mooie prestatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd!
    Hopelijk volgen er nog een hoop leuke uitdagingen!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie creaties gezien. Allemaal verschillend maar ontzettend leuk.
    Ben volger en blijf jullie natuurlijk volgen. Gefeliciteerd met jullie een jarig bestaan op naar het volgende jaar, dat zal wel lukken zo te zien aan jullie ideen.
    Groetjes,José v B

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik ben rond. Het was voor mij hoppen met hindernissen omdat de verbinding tussendoor steeds wegviel. Het kan daardoor zijn dat ik soms twee keer een reactie heb gegeven want bij sommige blogs wordt de reactie gepubliceerd na goedkeuring, dus niet direct zichtbaar. Bedankt allemaal voor "de rondleiding". Weer veel inspiratie opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Daar ben ik weer en wat is het leuk om jullie team met alle ideeën te zien. Leuk!

    Ben benieuwd naar de volgende uitdaging. Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke bloghop (en natuurlijk leuke prijsjes te winnen). Ik heb me ook gelijk als volger aangemeld want ik ben zelf ook wel van de CAS stijl. Rest mij nog julloe te feliciteren met jullie 1-ste verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben terug op jullie blog na alle uitstapjes (hopjes) naar de blogs van het DT. Wat gaaf om alle verschillende uitwerkingen te zien! Alles CAS, maar wat een creativiteit. Daar doen we weer heel wat inspiratie op. En dat iedereen een prijsje weggeeft vind ik helemaal super.
    Ga zo nog heel lang door, want ik geniet steeds weer van jullie blog.
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo mijn hopjes zijn ook genoemen ...en het was nog leuk ook ...weer veel inspiratie opgedaan....
    nog gefeliciteerd hoor met het 1 jarig bestaan....Bedankt nogmaals allemaal voor het werk wat er achter de schermen allemaal door jullie gedaan wordt...GEWELDIG!!!
    Op naar de 2e verjaardag.....
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik voel me bijna een konijntje na al dat gehop. Maar ik ben helemaal rondgehopt en dat was zeker geen straf, wat een mooie voorbeelden heeft iedereen gemaakt! Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van jullie blog, ik hoop dat jullie nog lang zo doorgaan. En wat een verwennerij dat jullie allemaal mooie prijzen ter beschikking stellen... Veel succes iedereen! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan en wat leuk dat jullie dit vieren door middel van een bloghop met schitterende prijzen. Zelf had ik nog nooit meegedaan met een bloghop maar eens moet de eerste keer zijn. Volgens mij moest ik bij jullie eindigen en dat heb ik dan ook gedaan. Ik ben van de ene blog naar de andere blog gehopt wat de bedoeling is.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd! Wat een leuke bloghop en wat een prachtige prijzen! Ik doe graag mee en ben bij iedereen langs geweest. Wat een prachtige creaties hebben jullie gemaakt.
    Groetjes
    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jammer zeg! De bloghop is al gedaan, maar ik heb er echt enorm van genoten van het zien van al die prachtige creaties! Ongelooflijk dat jullie blog al een jaar bestaat. Een dikke proficiat daarmee! Hoe de tijd toch snel kan gaan...
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hiep hiep hoera! Leuke hop en hopelijk volgen er nog heel veel uitdagingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met het een jarig bestaan. Ik ben nog niet zo lang volger, maar blijf dat graag, want doe hier veel inspiratie voor CAS kaarten op.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan. Ik doe graag mee en ben alle dt leden langd gehopt. IK heb ontzettend mooie kaartjes gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met dit eerste jaar!! En dat er nog maar veel jaren mogen volgen!
    Het was een hele leuke bloghop!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met alweer een heel jaar Mi Cas es Su Cas. Erg leuk dat bloghoppen. Lief dat jullie zoveel prijzen beschikbaar stellen. Ik heb met veel plezier een rondje gemaakt.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een leuke bloghop met heel veel mooie, prachtige creaties. een dt-team om trots op te zijn van een blog om trots op te zijn.
    gefeliciteerd met deze mijlpaal en hopelijk volgen er nog vele.
    groetjes miranda (miepeke)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk zeg en gefeliciteerd! Ik doe graag mee :) leuk leuk leuk! En mooie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mijn rondje gedaan super kaarten


    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi allemaal,
    wat was dit een leuke bloghop!! Het lukt me vaak niet om er aan mee te doen, maar jullie hebben een streepje voor! MiCas ken ik al zolang! Voor het bestond al..... dat kan Miranda uitleggen. Ik ben een enorme fan en doe meestal mee met de challenges (bij 1 zelfs 5 kaarten in gestuurd). Ik feliciteer jullie van harte en wens jullie nog vele jaren (want dan hebben wij dat ook, met al de inspiratie die jullie geven).
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo allemaal
    Ik ben ook rond, wat leuk is dat blog hoppen eerder nog nooit gedaan en wat een talenten hebben jullie, prachtige blogs met veel inspiratie!
    Veel succes met jullie blog verder en ik ga ook een keer proberen " eenvoudig" te scrappen en mee te doen hoewel ik " eenvoudig" echt heel moeilijk vind maar des te knapper!
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ook ik heb genoten van jullie bloghop vanwege het 1-jarig bestaan.
    Ontzettend leuke kaarten en ideeën opgedaan en ben maar meteen lid geworden, want ik kwam al regelematig een blik werpen op jullie creaties.
    Gefeliciteerd en nog vele jaren erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Van harte hoor! Leuk idee, de bloghop... ik heb 'm helemaal doorlopen! Veel inspirerende ideetjes opgedaan. Ga vooral lekker zo door met jullie blog! En bedankt voor de leuke prijs die we kunnen winnen..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke inspirerende bloghop was dit zeg!
    hele mooie creaties van alle DT-leden.
    Van harte met het éénjarig bestaan en ik hoop nog lang te mogen genieten van jullie leuke challenges!
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan... Wat was het leuk om al die verschillende creatie te bekijken die ze hadden gemaakt!! het gehop zit erop..

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat leuk om zo rond te hoppen. Alle dt leden hebben weer hun best gedaan om het gezellig te maken, en wat leuk dat er bij alemaal een leuk prijs te winnen is. Ik hoop dat jullie nog heel lang door kunnen gaan met het blog. Dames allemaal bedankt voor de ideeën en jullie craties. Suc6......Ps. ben gelijk bij iedereen volger geworden..
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan.
    Ik heb veel moois gezien....bedankt voor al het moois wat jullie laten zien...Geweldig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Allereerst gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan! Ik ben al een tijdje lid van jullie blog en ik vind hem echt fantastisch. CAS kaarten zijn altijd zo mooi :) nou, ik heb rondgehopt en overal een reactie achter gelaten, dus dit is de laatste... Ga zo door met jullie site!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik ben rond met hoppen en het is me bevallen.
    CAS is voor mij redelijk nieuw maar zeker de moeite waard om te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat leuk om jullie eerste verjaardag te vieren met een bloghop. Ik ga met veel plezier rondhoppen en me laten verrassen en inspireren door al het moois.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gefeliciteerd met jullie verjaardag, ik zag het al passeren op FB maar weer niet goed gelezen en ik heb ondertussen een kaartje in elkaar gefrutseld met als thema 1 :) Ach ja, volgende keer beter dus :) Ik ga in ieder geval beginnen hoppen hoor :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefliciteerd met jullie 1-jarig bestaan. Leuk deze bloghop. Mooi om al die verschillende creaties van het DT team te bekijken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Van harte gefeliciteerd en op naar het 2 jaar, is genieten van al jullie moois
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wonderful DT cards^_^
    Happy blogaversary^_^
    Thanks for the chance to win^_^
    Have a beautiful day,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Daar ben ik weer, terug bij het begin.Ik vond dit bloghoppen erg leuk om te doen. Ga vooral door met jullie leuke blog. Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan. Wat een megaprijzen stellen jullie beschikbaar. Echt top! groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  52. en toen was ik hier weer. Wat ontzettend leuk zeg om te zien hoe ieder dt-lid z'n eigen draai eraan gegeven heeft. Van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig jubileum. 'k Vind dat jullie een geweldig leuk challenge blog hebben, ga zo door !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  53. En nu weer hier beland van harte gefeliciteerd met jullie 1- jarig bestaan en ga vooral zo door. Mooie kaarten heb ik voorbij zien komen en nog mooiere prijzen leuk zo'n bloghop veel succes in de toekomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. En daar ben ik weer terug. Ga lekker door met jullie blog, ik zal proberen mee te doen al vind ik het soms moeilijk. Maar een uitdaging ga ik niet gauw uit de weg, Positief op weg naar het 2e jaar. Tot blogs, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Zo ik ben weer bij het begin. Wat een leuke bloghop was dit met prachtige creaties!! Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan. Ik ga weer proberen om af en toe mee te doen komend jaar. Succes verder met jullie blog.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een leuke bloghop! Mooie creaties! Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan! Nu nog even mijn kaartje posten voor de challenge van deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan. Ik heb al aan heel wat van jullie challenges meegedaan en hoop dat ook het komende jaar te blijven doen.
    Een erg leuk idee zo'n bloghop. Onderweg weer een hoop inspiratie op gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Gefeliciteerd met het 1 jarige bestaan. Ben pas bij toeval op jullie blog gekomen. Maar beter laat dan nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ben bij allemaal langs geweest. Leuke site, met leuke voorbeelden. Ben jullie gaan volgen. Hoop hier veel inspiratie op te doen.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ben bij alle dames langs geweest. Wat een mooie creaties zijn er gemaakt. Echt geweldig. Ga zo door dames, super.

    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  61. O wat een leuk initiatief weer..
    En wat een leuke inspratie doe je op door de bloghop zeg.
    zo leuk..

    gr feemk

    BeantwoordenVerwijderen
  62. hallo,
    allereerst gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan van dit challengeblog.
    ik ben aan het einde gekomen aan de bloghop....leuke creaties zijn er gemaakt met de cijfer 1
    toch allemaal weer verschillend! erg leuk gedaan. vooral dat er op elke blog wel een prijsje te vergeven zijn....bijzonder! dank jullie wel voor de leuke kansen.
    ik wens jullie nog vele jaren in gezelligheid, creativiteit, voorbeelden en challenges toe met jullie als team.
    succes allemaal.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  63. En nu het laatste.
    Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan.
    Ik blog pas 3 maanden en zie te veel, kan ik niet onthouden.
    Kom nog wel een paar ker terug.
    Veel succes met alles.
    Gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hop hop, ik hop me rot......
    Ik lijk de Paashaas wel, hi hi.
    Zo, nu wacht ik vol spanning af, 9 Maart....spannend hoor. De volgende dag, dus 10 Maart, ben ik jarig, dus het zou wel heeeeeel erg leuk zijn.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een leuke blog hop, zo vlak voor Pasen komt dat hoppen wel goed! Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan! Blijf zo verder doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag. Leuke bloghop.
    Heb jullie blog nog niet zo lang op mijn bloglijst staan,maar zie mooie leuke creaties.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Super leuk deze bloghop!!
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  69. MI CAS SU CAS, van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag.Ik hoop, dat er nog vele mogen volgen, want ik vind jullie een super leuk blog.
    Ik heb jullie logo al op mijn blog staan, houd dat in, dat ik volger ben?
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Dear Team, congratulation on your first "Birthday" - I like your challenges very much and I hope I find some time to participate more often in the future. I am a follower for long already. I just finished the bloghop. Thanks for all the beautiful inspirations, great work
    groetjes
    Cathi

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Lief designteam, gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag! En wat leuk om al jullie eigen blogs eens langs te mogen hoppen. Echt heel erg inspirerend. Zeker als je net als ik pas net begonnen bent bloggen (gisteren ;)) en het tonen van je eigen creaties.

    Ik hoop het nieuwe jaar van jullie blog heel actief mee te mogen maken en deel te nemen aan jullie challenges, want wat een mooie prijzen zag ik voorbij komen zeg. Daar wordt een nieuwe hobbyist heel gelukkig van ;).

    Groetjes,
    Josien

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van Mi Cas es su Cas. Wat een leuk idee van het bloghoppen, ik heb genoten. De prijzen zijn super mooi!!! Hoop dat de site nog lang mag blijven bestaaan.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen