zaterdag 1 december 2012

Challenge #11 Paperpieced Kerstkaart Marlieke

Allereerst beginnen we met wat belangrijke mededelingen.

Delia heeft besloten om ons DT te verlaten. Het is tijd voor andere dingen. Zij zal deze maand voor het laatst voor inspiratie zorgen en gaat eruit met een knaller! Die zie je zo.

Ook Mieke heeft na lang overwegen besloten ons team te verlaten en zorgt deze maand voor de laatste keer voor een inspiratiekaart. Soms moet je eenmaal vervelende keuzes maken als je tijd wat krap wordt. Een hobby moet immers een hobby blijven en zeker geen sleur. Ze heeft ons alvast beloofd om zeker nog deel te nemen aan MCSC, hetzij dan als deelneemster.

En ook Christine heeft wegens drukte en gezondheidsredenen gekozen om te stoppen. Wij willen alle drie heel veel succes wensen met alle dingen die de toekomst hun brengt. En hun bedanken voor hun onmetelijke inzet voor dit blog. Het team zal jullie zeker gaan missen!

En dan nog een vertrek. Het vertrek van mezelf. Ik heb gekozen voor mijn carrière als demonstratrice voor Stampin' Up!® Een merk met hele mooie producten van zeer goede kwaliteit, vooral rubberen stempels. Daardoor mag ik geen reclame meer maken voor concurrenten. En om de sponsors nou weg te halen, zodat jullie geen prijsje meer kunnen winnen... Dat wilde ik niet. Daarom draag ik het stokje over aan Sientje. Ik heb het volste vertrouwen erin dat ik in Sientje een goede opvolgster gevonden heb. Maar verdwijnen doe ik niet, kom gezellig een kijkje nemen op mijn nieuwe Stampin' Up! blog:

Een site vol inspiratie, leuke acties, shares, info en nog veel meer! Ook op Facebook en Twitter

Sientje, heel veel SUCCES en waanzinnig bedankt dat je het blog wilde overnemen! Top!!

Aan alle bezoekers, deelnemers en teamleden: 
allemaal bedankt voor jullie steun, leuke reacties, deelname en groot maken van dit blog. Zonder jullie was mij dit nooit gelukt. Ik hoop dat jullie nog lang doorgaan en dat dit blog nog groter wordt!

Ondertussen hebben we natuurlijk ook nog een DT-Call gehad. Er gaan dus niet alleen mensen weg, Maar we werden ook enorm versterkt. We hebben Ellen, Bianca en Yvonne  uitgenodigd om het team te komen versterken. En zij hebben de uitnodiging met beide handen aangenomen. En ook Sientje gaat natuurlijk haar bijdrage leveren iedere maand.

Lieve groetjes Miranda 

En dan nu over naar de winnaars van de November challenge. Black/White + 1 Wat fantastisch om te zien dat we deze keer zoveel inzendingen hebben maar liefst meer dan 50! Dames bedankt voor jullie enthousiaste deelname deze maand!

De top 3:




GEFELICITEERD, jullie mogen de Top 3 button meenemen.

Top 3 button NL

De winnaar van de Black/White + 1 challenge is M@rjan. Je wint een UM stempelvel gesponsord door Art Journey


Mail binnen 1 week je adres en de prijs komt naar je toe.
Als je zin hebt mag je ook onze Gast-designer voor Januari zijn.

En dan nu de random winnaar. nr 47 en dat is Nelleke

True Random Number Generator  47Powered by RANDOM.ORG


Nelleke je mag onze Random winner button op je blog plaatsen.


De random winnaar en de nummers 2 en 3 winnen een set digistempels naar keuze gesponsord door Digistempels.  Gefeliciteerd! Mail binnen 1 week voor je prijs!



Challenge #11 TIJD VOOR PAPERPIECING! Naar een idee van Marlieke.


Het is alweer zo ver; de eerste zaterdag van een nieuwe maand. December alweer. Wat gaat een jaar toch snel voorbij, vinden jullie ook niet? Wellicht hebben jullie je Kerstkaartjes al (bijna) klaar, maar onze ervaring is ook dat er op dit moment nog genoeg creatievelingen volop bezig zijn met het maken van hun (laatste) kerstkaartjes. En wat is er nou leuker dan je kerstkaartjes nog mee kunnen laten doen aan een challenge? Wij dagen jullie uit om deze maand een Kerstkaart te maken en daarbij gebruik te maken van de paperpiecing techniek. Check hiervoor eventueel de fototutorial met eenvoudige beschrijving op ons blog. Je kunt de tutorial hier (link) vinden. Ons DT is ook met deze techniek aan de slag gegaan en dit zijn onze resultaten:

Gastdesigner van deze maand en winnares van de One of Each challenge maakte deze schitterende inspiratie kaart voor jullie:

Marijke 

Gastdesigner : Hannelie (desertdiva-hannelie.blogspot.com) uitgenodigd door Marlieke, maakte deze geweldige inspiratiekaart voor jullie:

Hannelie:


Delia



Marlieke:


Lianne:


Mieke:


Bianca:


Sientje:


Yvonne:


Marit:


Ellen:

Vanaf deze plaats willen wij Miranda natuurlijk heel hartelijk danken voor het opzetten van dit challengeblog en de kans die we van haar kregen in dit DT. Miranda; bedankt voor je leiderschap en heel veel plezier en succes met je verdere carriere als demonstratrice voor SU! En natuurlijk niet te vergeten Delia en Mieke, bedankt voor jullie inzet als DT-leden.


13 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat een veranderingen allemaal zeg! Jammer dat je maar zo kort van je eigen challengeblog hebt kunnen genieten Miranda,succes met SU, maar dat lukt volgens mij ook.
    Andere leden en nieuwe leden...succes!
    Sientje volgens mij ben jij geknipt!
    Leuke challenge! Mooie voorbeelden zijn er gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg, ik hoorde van Mieke dat ik gewonnen heb met de novemberchallenge! Daarmee ben ik erg blij! Inmiddels heb ik mijn gegevens doorgemaild.
    Een leuke nieuwe challenge weer! De dames die het DT gaan versterken en Sientje wens ik daarmee veel succes en uiteraard Miranda met haar Stampin'Up carriere. Jammer dat de twee niet samengaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames van het DT wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt!! jammer Miranda dat dit niet samen mag met Stampin Up, gelukkig dat Sientje het van je over gaat nemen. Heel veel succes daarmee Sientje en ook de nieuw DT leden. Vond het leuk om gastdesigner te zijn1

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een verrassing om voor de novembermaand in de top 3 gekozen te zijn....Ik dak jullie daar heel hartelijk voor
    Verder jammer Miranda dat je niet samen mag met die 2 maar ik begrijp je keuze en wens je heel veel succes bij SU
    Verder de andere dames die het DT gaan verlaten bedankt voor al het werk en mooie voorbeeldjes die jullie telkens aan ons gaven als inspiratie...
    Sientje ook succes om alles weer voort te zetten op dit mooie challenge blog samen met de DT leden en nieuwe DT leden Yvonne Bianca en Ellen
    allemaal succes dames!!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke techniek! Doe graag mee! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry dat dezelfde link er twee keer in staat... Deze werd in een keer 2x geplaatst. Ik heb nog wel wat dat ik wil plaatsen, maar ik krijg deze link (nr. 4) niet veranderd of eruit... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk blog.!! En vond hetheel leuk om te doen.
    Liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te doen, dat paperpiercen. Ik houd niet zo van het inkleuren van stempels, dus deed het wel vaker op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog maar eentje gemaakt, leuk de verwijzing naar mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Paper piecing is leuk! Ik meende dat ik mijn kaart al een keer aangemeld had maar zie hem nergens terug. Dus heb ik het nogmaals geprobeerd. Ik weet alleen niet goed hoe ik naar de kaart zelf moet linken: telkens als ik dat doe verschijnt er niets! Dus heb ik toch maar naar mijn hele blog gelinkt en hoop, dat de kaart te vinden is ook al staat hij enkele berichtjes naar beneden.
    Verder: de beste wensen voor 2013 en succes met leuke challenges en heel veel mooie CAS kaarten!
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind dit een zeer leuke techniek. je kan er je kaart letterlijk zo mooi mee aankleden.
    liefs malika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog net op tijd voor de challenge van deze maand :)
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke uitdaging zeg ! mijn enige kerstkaart dit jaar gemaakt voor deze uitdaging, een leuk idee voor het volgende jaar alvast,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen