dinsdag 28 februari 2012

Winnaar challenge #1

Het Design Team is aan jullie voorgesteld.
Zij zijn erg enthousiast en staan te popelen om voor jullie aan de slag te gaan!
Heb je het gemist? En wil je zien wie er in het Design Team heeft plaats genomen, kijk dan HIER.

Wat een geweldig aantal inzendingen voor deze eerste Challenge.
De een nog mooier dan de andere. Ik heb heel wat ooooooooo's en aaaaaaaaa's bij elkaar gezucht.
Wat hebben jullie de glitter goed gebruikt. Wat een enthousiasme heb ik gezien!!
Velen van jullie zijn helemaal losgeslagen, andere hebben hun comfort zone verlaten en iets nieuws ontdekt of geprobeerd. En dat allemaal voor Clean & Simpel Design.
Vergeet niet...het lijkt soms makkelijker dan het werkelijk is.

De allereerste random winnaar is geworden:
Dat is Bianca!

GEFELICITEERD! Stuur binnen 3 dagen je adres naar mij en de prijs komt naar je toe.
Je mag als je wil Gast-designer zijn voor de challenge aankomende zaterdag.
Je mag dit logo op je blog plaatsen.

Nu gaan we snel naar de top 3:
Het uitkiezen daarvan was in mijn eentje geen gemakkelijke opgave. Want ik had heel veel favorieten.
Daarom heb ik mijn dochter ingeschakeld. En samen hebben we gekozen voor:

TOP 3:

Ellen

Brenda

Ellen R.

Gefeliciteerd!
Bij Mi CAS es Su CAS krijgt de TOP 3 ook een cadeautje!!!
Hoe leuk is dat! Margriet van Digistempels sponsort deze schitterende digi's voor jullie:


Beestenboel wolken


Stuur mij binnen 3 dagen een mail en ik stuur jullie de digi's.
Jullie mogen het Top 3 logo op jullie blog plaatsen



(Kan gewoon in een Afbeeldingsgadget)



De NIEUWE challenge gaat zaterdag 3 maart start!
Zijn jullie er ook weer bij?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen