vrijdag 3 februari 2012

Nieuw Challenge Blog en DT Call

WELKOM!!

Morgen start hier een nieuw Challenge blog.

Mi CAS es su CAS
Een Challenge blog voor Clean & Simpel design.

De Clean & Simpel stijl is op de Engelstalige blogs mateloos populair.
Ik vond het bijzonder jammer dat ik niet zo'n blog kon vinden op de Nederlandse blogsites.
Mijn idee voor een blog bestond al een tijdje en nu heb ik hem vorm gegeven.
Er zal nog veel aan veranderen de komende tijd. Maar ik moest ergens beginnen.

Ik hoop jullie in grote getale te mogen verwelkomen op dit nieuw Challenge Blog!


Voor dit blog ben ik op zoek naar DT leden.
Wie houdt van de Clean & Simpel stijl en wil, voorlopig, 1x per maand zijn bijdrage leveren aan dit blog?
Wil jij zorgen voor inspiratie voor de deelnemers aan de Challenge.....

Stuur me dan een mail met:

*als onderwerp Mi CAS es su CAS DT oproep
* Minimaal 3 en max. 5 van je mooiste clean & simpel creaties
* een kort berichtje waarom jij DT lid moet worden
* Je naam, email adres en blogadres
* aanmelden kan tot 25 februari!


!!! SPONSORS ZIJN OOK VAN HARTE WELKOM !!!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen