zaterdag 4 februari 2012

Challenge #1 Glitter

WELKOM BIJ ONZE ALLEREERSTE CAS CHALLENGE!

Wat een overweldigende reacties!
Wat een heerlijk gevoel als mensen je zo steunen. Allemaal enorm bedankt.
Maar nu op naar de allereerste challenge!
Ik hoop dat jullie daar net zo enthousiast over zijn en dat deze blog met jullie hulp een grote hit wordt.

Voorlopig zal de Challenge iedere eerste zaterdag van de maand starten.
En op de laatste dag van de maand maken we de winnaar bekend.

De regels:
* Maak volgens de gegeven uitdaging een !nieuwe! Clean en Simpel creatie . Dat mag van alles zijn.
*Wordt Volger van dit blog
*Plaats de Challenge Button in je sidebar
* Link naar je creatie, niet naar je gehele blog!!
* Doe zo vaak mee als je wil, maar link elke creatie afzonderlijk
* Link terug naar deze blog in je bericht

De Challenge: GLITTER!!
Maak een creatie met zo min mogelijk lagen, versieringen, met veel "wit" ruimte EN Glitter.
Voor mensen die meer willen weten, lees de pagina "Wat is CAS"


En omdat ik begin zonder DT leden... komt de enige inspiratie van mij.
Om deze nieuwe blog te vieren, maakte ik het volgende kaartje!


Wat heb ik gebruikt: Een stukje twine, vlaggetjes en letters van MFT,
Colorbox inkt, embossingpoeder clear met GLITTER

Feesten jullie mee? Inzenden kan tot zaterdagavond 25 februari.
Ik wens jullie veel succes, maar meer nog veel plezier met deze nieuwe Challenge blog!

Ik zoek DT leden, sponsors en een grafisch onderlegd persoon.
Zie mijn eerste post voor meer info!








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen